Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΗΜΕΡΑΣ!!!

Ένας εκκεντρικός πλούσιος κάνει ένα πάρτι στον κήπο του σπιτιού του.Όταν το κέφι ανάβει, δίπλα στην πισίνα που είναι γεμάτη με κροκόδειλους,ο πλούσιος λέει:
- "Όποιος πέσει στην πισίνα και κατορθώσει να περάσει σώος απέναντι,του δίνω ένα εκατομμύριο ευρώ!"
Κανένας όμως δεν τολμάει.
- "Πέντε εκατομμύρια!",λέει ο πλούσιος. Τίποτα όμως.
- "Πέντε εκατομμύρια και τη γυναίκα μου για ένα βράδυ!" Καμία κίνηση όμως.
- "Πέντε εκατομμύρια,τη γυναίκα μου,την κόρη μου και ό,τι άλλο θέλει αυτός που θα το τολμήσει!", ξαναλέει ο πλούσιος.
Βλέπει τότε έναν να πέφτει στο νερό και με πολύ γρήγορες κινήσεις να κολυμπάει μέχρι απέναντι.
Βγαίνει λαχανιασμένος και αρχίζει να φωνάζει:
- "Φέρτε μου τον πού...τη! Φέρτε μου τον πού..τη!"
Παραξενεύονται όλοι για την προτίμησή του, αλλά αυτός συνεχίζει φωνάζοντας:
- "Φέρτε μου τον πού...τη!"
- "Καλά",του λέει ο πλούσιος."Μπορείς να διαλέξεις ό,τι θες και εσύ ζητάς έναν πού...τη;"



Και ο τύπος:
- "Θέλω τον πού...τη που με έσπρωξε στην πισίνα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου