Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Μπάχαλο στο ΤΕΙ Λαμίας!

Ένα πραγματικό μπάχαλο επικρατεί στα ΤΕΙ Λαμίας...
"Έφτασε ο καιρός να πάρουμε βιβλία,όντας 10 μέρες πριν ξεκινήσει η εξεταστική!Το θέμα μου όμως δεν είναι αυτό,αλλά ο τρόπος που μοιράζονται τα βιβλία...Δηλαδή σε ένα βιβλιοπωλείο στο κέντρο της πόλης με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος πραγματικά να μην έχει διάθεση να συνεργαστεί με τους φοιτητές,κάνοντας ανά 20 λεπτά διαλλείματα,μία για τσιγάρο,μία για το ένα μία για το άλλο έτσι όλοι μας φάγαμε μια τεράστια ταλαιπωρία χωρίς λόγο...Ο τύπος πραγματικά είναι ανεπίτρεπτος,με έλλειψη προσωπικού κι εκείνος,πέρα για πέρα αναισθησία!!!Σήμερα λοιπόν περίμενα απ΄της 11.15 τ πρωί να πάρω τα βιβλία μου,η σειρά μου έφτασε στης 1.15(!!!),χάνοντας έτσι και ένα μάθημα που είχα στης 12.30,και δεν πήρα ΒΙΒΛΙΟ!!!Γιατί οι υπεύθυνοι της γραμματείας,είναι αλλού για αλλού,εκτός του ότι η γραμματεία μας είναι ανοιχτή μόνο 11.00 με 1.00(ΜΟΝΟ 2 ΩΡΕΣ),πράγμα ανεπίτρεπτο και ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΤΟΤΥΠΙΑ,κάνουν και τέτοια λάθη.Εγώ τώρα είμαι αναγκασμένος να περιμένω ως την Δευτέρα ώστε να πάω στην γραμματεία να μου βγάλω μια άκρη!Έχω κουραστεί πραγματικά...Τι Ελλάδα είναι αυτή που μεγαλώνουμε...ζούμε;;;!!!..."


Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου