Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΗΜΕΡΑΣ!!!

Τσακώνει τον Τοτό ο πατέρας του να τραβάει μαλ@@κία και τον αρχίζει στα βρισίδια:
- "Ρε που@@@@παιδο, πάλι μαλ@@κία τραβάς, δεν σου είπα να μην σε ξαναπιάσω να τον παίζεις;"
- "Αφού ρε πατέρα δεν μου δίνεις λεφτά να πάω στις που@@νες τι θες να κάνω;".
Δίνει ο πατέρας του Τοτού είκοσι ευρώ να πάει στις που@@νες. Στο δρόμο ο Τοτός βλέπει την γιαγιά του και του λέει:
- "Που πας Τοτέ μου και τρέχεις;"
- "Ο πατέρας μου έδωσε είκοσι ευρώ να πάω στις που@@νες"
- "Τι λες ρε μα@@κισμένο που θα πας να δώσεις είκοσι ευρώ της ξένης γυναίκας να την γα@@σεις, γιατί δεν γα@@@ εμένα να κρατήσεις και τα είκοσι ευρώ;"
Ο Τοτός γαμ@@ι την γιαγιά του και το βράδυ που πάει σπίτι του λέει στον πατέρα του αυτά που έγιναν. Πιάνει ο πατέρας τον Τοτό και τον πλακώνει στο ξύλο και του λέει:


-"Ρε που@@@παιδο την μάνα μου πήγες και γαμ@σες;"
Και ο Τοτός του λέει:
- "Γιατί όταν γ@μάς εσύ την δικιά μου,σου λέω εγώ τίποτα;;;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου