Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Καταγγελία για υπάλληλο της Εμπορικής!

"Κατ'αρχήν καλημέρα σας!Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα συμβάν που μου συνέβει χθες σε μία τράπεζα όπου πήγα να κάνω μία συναλλαγή στον Πειραιά.Ο γιος μου είναι φοιτητής σε μια περιοχή εκτός Αττικής και προσπάθησα να του στείλω χρήματα μέσω της λεγόμενης "τηλεφωνικής εντολής"...Ο υπάλληλος στο κατάστημα της Εμπορικής,ως σύνηθες δυστυχώς ανεξαρτήτου τράπεζας,αχαμογέλαστος,μου πήρε τα χρήματα που ήταν να στείλω στο παιδί μου και την προμήθεια,η οποία είναι 10ε!(η οποία λέει ότι θα πρέπει να πληρώνεται το ποσό μετά από μισή ώρα,το αργότερο).Κάλεσα λοιπόν τον γιο μου και του είπα να πάει στο υποκατάστημα της Εμπορικής όπου του τα στέλνω πάντα!...Περνώντας η ώρα δέχτηκα τηλεφώνημα του παιδιού μου,μου ζήτησε τον αριθμό υποκαταστήματος κι όταν του τον έδωσα άκουσα έκπληκτος να του λέει ότι ο υπάλληλος,ότι δεν ήξερε πιο είναι το υποκατάστημα με αυτόν τον κωδικό!!!Κι ότι η εντολή δεν έχει πάει στο συγκεκριμένο υποκατάστημα!
Δηλαδή ρε παιδιά έναν κατάλογο με τους αριθμούς των υποκαταστημάτων δεν έχουν μέσα στις τράπεζες;;;!!!Διερωτώμαι...Ήμαρτον!!!
Είπα στο παιδί μου να πάει στο άλλο κεντρικό υποκατάστημα της Εμπορικής στην περιοχή...Μετά απο λίγο,πήρα τον γιο μου τηλέφωνο,όπου μόλις είχε φτάσει...Η "εντολή" δεν υπήρχε ούτε εκεί!!!Μίλησα με μία ευγενέστατη κοπέλα,ταμίας,που έδειξε προθημεία(μέσω τηλεφώνου παρακαλώ!!!)να με εξυπηρετήσει!
Το λάθος όλης της υπόθεσης ήταν το εξής:Ο πρώτος υπάλληλος που με << εξυπηρέτησε >>,
τί έκανε;;;;;;;
Έστειλε τα χρήματα απ'τον Πειραιά στο κεντρικό υποκατάστημα της Εμπορικής στην Αθήνα!!!!!!!!!Έτσι,εγώ αναγκάστηκα να χάσω ώρες απ'το μεροκάμματο μου για να ξαναπάω στην συγκεκριμένη τράπεζα ώστε να αλλάξουν την "εντολή"...όπου εκεί παρόλο το λάθος τους ήταν και εριστικοί,καθώς αντί να ζητήσουν ένα συγγνώμη,μου έλεγε ο διευθυντής"Είναι καινούριος ο υπάλληλος μας κύριε" κι εγώ εκεί εξοργίστηκα...Αλλά έχασε και ο γιος μου το μάθημα του γιατί με όλα αυτά ξεκίνησε 11.30 απ΄το σπίτι του και πήρε τα χρήματα του,όπου του είχα στείλει στις 11.13 πμ,ώρα απόδειξης,στης 1.23 μμ!!!Δηλαδή 2ώρες και 10λεπτά για μια "τηλεφωνική εντολή" όπου χρεώνομαστε 10ευρώ!!!Ρε παιδιά ήμαρτον!!!Δηλαδή τί άλλο θα ζήσουμε!!!Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!"


Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου