Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Ο Μουρίνιο στη Ρεάλ Μαδρίτης!


Όταν παρουσιάστηκε ο <<>> πάνω απο 200 δημοσιογράφοι είχαν πάρει θέση για να τον ακούσουν στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου.Ίσως είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει,τόση πολλοί δημοσιογράφοι για ένα προπονητή αλλά τα λόγια είναι περιττά για τον Ζοζέ Μουρίνιο,γεννημένος στης 26 Ιανουαρίου στη πόλη Σετουμπάλ της Πορτογαλίας!Ο Πορτογάλος τεχνικός, με τον εκτελεστικό διευθυντή της Ρεάλ Μαδρίτης, Χόρχε Βαλντάνο, στο πλάι του, ξεκίνησε τις δηλώσεις του μιλώντας ισπανικά:
«Δεν μιλάω καλά ισπανικά. Σε ένα μήνα θα γνωρίζω καλά, έχω αρχίσει μαθήματα», ήταν τα πρώτα λόγια του Πορτογάλου τεχνικού, ο οποίος δεν άργησε να δείξει την αυτοπεποίθηση για την οποία φημίζεται.«Γεννήθηκα για να προπονώ και να έχω προκλήσεις. Αυτή είναι μια μεγάλη πρόκληση για κάθε προπονητή. Φυσικά και για μένα. Θέλω να έχουμε νοοτροπία νικητή. Οι παίκτες μου θέλω να σκέφτονται σαν κι εμένα. Να είναι στην ομάδα με τη θέλησή τους και να σκέφτονται όπως κι εγώ», τόνισε ο Πορτογάλος και συνέχισε:«Νιώθω διαφορετική πίεση στη Ρεάλ. Είμαι καλά προετοιμασμένος. Ξέρω ότι θέλω πολύ να είμαι εδώ και θα δουλέψω σκληρά. Είναι μια νέα ομάδα και με αυτοπεποίθηση όλα θα πάνε καλά. Θα δουλέψουμε σκληρά, θα έχουμε αυτοπεποίθηση και όλα θα πάνε καλά. Είναι σημαντικό οι παίκτες να έχουν πίστη στον εαυτό τους για να λειτουργήσουν όλα», δήλωσε ο Μουρίνιο.
Μια από τις πρώτες ερωτήσεις που δέχθηκε ο Μουρίνιο αφορούσε τις σχέσεις του με τον Κριστιάνο Ρονάλντo:
«Ξέρω ότι είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παίκτης για την ομάδα. Η δύναμη της ομάδας μου, όμως, είναι η ομάδα… Οι παίκτες μου πρέπει να καταλάβουν ότι το σημαντικό είναι η ομάδα και όχι οι μονάδες. Δεν είναι τόσο δύσκολο να έχεις αποτέλεσμα. Ο Κριστιάνο είναι νικητής και θέλει πάντα να νικά. Δεν είναι τόσο δύσκολο να τον πείσεις, ότι δεν είναι σημαντικό, ο προπονητής ή οι παίκτες, αλλά η ομάδα», τόνισε, στέλνοντας το μήνυμα στον συμπατριώτη του και το μεγάλο αστέρι της ομάδας.
«Εγώ απλώς είμαι ένας προπονητής. Όχι κάτι παραπάνω στην ομάδα. Είναι πολύ σημαντικό να έχω ανθρώπους με ποιότητα για να δουλεύω μαζί. Για να είσαι καλός προπονητής πρέπει να έχεις και καλούς συνεργάτες», τόνισε και κατέληξε:«Θα έχω καιρό να αναλύσω την κατάσταση της ομάδας. Να τη μάθω καλά και να επεξεργαστώ τις πληροφορίες που έχω» συνέχισε.
Ο Χόρχε Βαλντάνο ξεκαθάρισε ότι η Ρεάλ Μαδρίτης δεν πλήρωσε τα 16 εκατομμύρια για την αποδέσμευση του Πορτογάλου τεχνικού. "Δεν πληρώσαμε όλο το ποσό. Φτάσαμε σε μια καλή συμφωνία", τόνισε, την ίδια ώρα που ο Μουρίνιο απέφευγε να απαντήσει σε ερώτηση που δέχθηκε για το εάν είναι ο καλύτερος: "Έχω κατακτήσει δύο φορές το Τσάμπιονς Λιγκ, τα τελευταία χρόνια έχω πάρει αρκετούς τίτλους. Για τους έξυπνους ανθρώπους αυτό μπορεί να είναι απλώς μια σύμπτωση. Για άλλους απλώς είναι γεγονός και η πραγματικότητα".
Για τον Ραούλ : «Δεν θα πω τίποτα για τον Ραούλ γιατί ακόμη δεν έχω μιλήσει μαζί του. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ. Δεν έχω κάνει ακόμη τίποτα για τη Ρεάλ, δεν είμαι πουθενά στην ιστορία της Ρεάλ. Ο Ραούλ όμως είναι. Άρα οφείλω να τον σεβαστώ και πρέπει να είμαι ειλικρινής μαζί του».
Για τη νοοτροπία του: «Είμαι ένας προπονητής που προσαρμόζει τη φιλοσοφία του ανάλογα με την ομάδα που προπονώ. Θα προσπαθήσω να βγάλω τον καλύτερο εαυτό από τους παίκτες μου. Οι παίκτες μου δουλεύουν με εμένα και αξιολογούνται από εμένα. Στην ομάδα πρέπει να υπάρχει ισορροπία. Πρέπει να παίζεις καλά και με την μπάλα και χωρίς αυτήν. Να είσαι καλός αμυντικά, αλλά και επιθετικά να υπάρχει μια ισορροπία. Οι νίκες σε μεγάλα παιχνίδια και απέναντι σε μεγάλες ομάδες χρειάζονται πάρα πολύ, όπως και η νοοτροπία και ψυχολογία. Χωρίς όλα αυτά είναι αδύνατον να κατακτήσεις τίτλους».
Για τη συμπεριφορά του: «Δεν είμαι προκλητικός. Δουλεύω πολύ σκληρά και θέλω να με σέβονται»
Για όσα γράφηκαν ότι είναι προπονητής που του αρέσει περισσότερο η άμυνα: «Άλλο πράγμα είναι η οργάνωση και άλλο η αμυντική τακτική. Όταν μια ομάδα είναι πολύ καλά οργανωμένη, τότε αμύνεται πολύ καλά»
Για τη μεγάλη κόντρα με την Μπαρτσελόνα «Δεν είμαι κατά της Μπαρτσελόνα. Απλώς είμαι προπονητής της Ρεάλ και με ενδιαφέρει μόνο η Ρεάλ. Για την Μπαρτσελόνα δεν με ενδιαφέρει. Με απασχολεί η ομάδα μου και η δημιουργία μιας "μεγάλης Ρεάλ". Η Μπαρτσελόνα είναι μια πολύ μεγάλη αντίπαλος της Ρεάλ και στο πρωτάθλημα και στο Τσάμπιονς Λιγκ. Εάν είμαι μισητός από την Μπαρτσελόνα δεν είναι δικό μου πρόβλημα".
Για τον Πελεγκρίνι: Φυσικά και σέβομαι τη δουλειά του Πελεγκρίνι. Ελπίζω να έχει μια πολύ καλή συνέχεια στην καριέρα του, να βρει μια ομάδα ανάλογη με το επίπεδό του και τις προσδοκίες του. Δεν πρόκειται όμως να μιλήσω για το παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου